15 Ocak 2012 Pazar

Göz Kapakları Çöken 87 Yaşındaki Nine Ameliyatla Sağlığına Kavuştu...

Trabzon Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nde göz kapakları gözlerinin üzerine çöken 87 yaşındaki Ayşe Marabaoğlu isimli yaşlı kadın ameliyatla sağlığına kavuştu.

Göz kapaklarının gözlerinin üzerine çökmesi üzerine birkaç yıldan beri göremediği için Trabzon Numune Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne gelen 87 yaşındaki Ayşe Marabaoğlu geçirdiği operasyon sonucunda tekrar görmeye başladı. Marabaoğlu’nun ameliyatını gerçekleştiren Op. Dr. Ethem Coşkuner, “Hastanın her iki gözünde de görmeyi engelleyen ağırlıkta göz kapağının ikisinde de düşükşlük nedeniyle daha önce Karadeniz Bölgesi’nde hiç yapılmamış bir ameliyat gerçekleştirdik. Hastanın göz kapağını kaldıran levator kasını bulup kısaltarak tekrar fonksiyonel hale getirerek hastanın tekrar görmesini sağlayan bir operasyon gerçekleştirdik” dedi.
Karadeniz Bölgesi’nde bu tip hastaların çok olduğunu ifade eden Coşkuner “Bu tarz şikayetleri olan hastlarımız oldukça fazla ancak bölgemizde hastalıklarının tedavi edilebildiği bilmiyorlar. Bu ve benzeri ameliyatlar hastanemizde yapılmaktadır. Hastaların bu imkanlardan faydalanmalarını istiyoruz” şeklinde konuştu.
Başarılı bir operasyonla tekrar görme işlevini kazanan 87 yaşındakiAyşe Marabaoğlu “Ameliyat sonrası ellerimle göz kapaklarını kaldırmaktan kurtuldum, oldukça rahatladım. Doktorlarımıza çok teşekkür ediyorum” diye konuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder